Friday 5 June 2020

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm. 

Tidak banyak pun aku beli *ya laah sangat

1. Good Virtues Co Facial Cleanser
2. Good Virtues Co Hair Shampoo 
3. Good Virtues Co Sleeping Mask
4. Cetaphill Lotion
5. Alia Perfume

Aku beli 5 benda ni. Aku paling happy dapat beli sleeping mask tu. Best gila pakai sleeping mask ni. Paling aku kecewa shampoo dengan perfume tu. Kepala aku ni sensitif sangat. Baru sekali pakai, kulit kepala aku GATALLL. Rambut aku sama macam dawai. Sekali cukup, aku bagi shampoo tu dengan mama aku. Perfume tu, entah lah. rasa macam tiada pakai wangian apa-apa pun. haih. Ku pikir ku wangi sudah, sekalinya tiada beza pun pakai perfume dengan tidak pakai. Tapi sebab sudah terbeli, hentam ja la. Pakai ja la. Mana yg tidak kena mention tu, korang memang berguna untuk aku, cuma, aku tidak excited sangat beli korang. Jangan merajuk k! 

Sekarang tengah tunggu barang-barang yg aku beli di shopee. Betul-betul tidak sabar sudah. Hari-hari cek tracking number 😂 

No comments:

Post a Comment

Shopping di Watsons

Minggu lepas aku pi shopping di watsons gara-gara tengok ig story Iman Qistina. Astaghfirullahalazim. Nafsu ni. hurmmm.  Tidak banyak p...